facebook page

Powered by Blogger.

Blogger templates


කොහොමද ධනංජි?

හොඳින් ඉන්නවා. මේ දවස්වල 'ෆේස් බුක්' සහ 'හිරු තනි වෙලා' ටෙලි නාට්‍යයවල වැඩකටයුතු වල තමයි නිරත වෙලා ඉන්නේ.

ධනංජි කිව්වහම දැන් කොයි කවුරුත් අඳුරනවා නේ?

මේ වෙද්දි රංගන ශිල්පිනියක් විදිහට මගේ අනන්‍යතාව ගොඩ නැඟිලා තියෙන නිසා දැන් හැමෝම වගේ මාව අඳුරනවා.

කෙහොමද කෞෂිටයි උදාරාටයි ලැබෙන
ප්‍රතිචාර ?

හොඳයි. වැඩි ප්‍රතිචාර ලැබෙන්නේ උදාරාට.

රංගන ශිල්පිනියක් විමේ හීනෙත් දැන් හැබෑ වුණානේ. දැන් සතුටුද?

පාසල් කාලේ ඉඳල මගේ කැමැත්ත තිබුණේ රංගනයට. නමුත් රංගනයට පිවිසෙන්න ඩිරෙක්ට් මාර්ගයක් තිබුණේ නැති නිසා මුලින් නිරූපණ ක්ක්‍ෂේත්‍රය තෝරා ගත්තා. ඉතින් දැන් නම් මට ගොඩක් සතුටුයි මගේ හිනේ හැබෑ වීම ගැන.

නමුත් මෑත කාලයේ චරිතාංග රංගනයක යෙදීමට හැකි දක්ෂ රංගන ශිල්පින්ගේ අඩුවක් තිබෙන බව ඔබ පිළිගන්නවාද?

චරිතාංග නිළියන් ගේ අඩුවක් තියෙනවා කියලා පිළිගන්න වෙනවා. නමුත් දක්ෂතා තිබුණත් රංගනයට පිවිසිලා කෙටි කාලෙකින් ඉන් ඉවත්ව යෑම ඊට බලපාන එක් හේතුවක්. මට හිතෙන විදිහට රංගන ශිල්පිනියක් කියන්නේ විවිධාකාරවු චරිත නිරූපණය කිරීමේ හැකියාවක් තියෙන කෙනෙකුටයි. නමුත් අද ඇවිත් හෙට චරිතාංග නිළියක් වෙන්න බැහැ නේ.

ඒ කියන්නේ කවදාවත් රංගනයට සමු දෙන්න ධනංජිගේ හිතේ කොහෙත්ම බලාපොරොත්තුවක් නැති හැඩයි?

ඈත් වෙන්න නම් බලාපොරොත්තුවක් ඇත්තේම නැහැ. වයසට ගියාහමත් ඒ වයසට ගැළපෙන චරිත එක්ක රංගනයේ නියැළිලා ඉන්න තමයි උත්සහ කරන්නේ.

ජනප්‍රියත්වය නිසා දැන් ඔළුවත් ටිකක් ඉඳිමිලයි කියන්නේ?

එහෙම කියනවාද? රංගන ශිල්පිනියක් විදිහට ඇඳුමින් පැළඳුමින් එහෙම අපි ගැන සැලකිලිමත් වෙන්න ඕනේ. තව ජීවිතයේ හොඳ දෙවල්වලට වෙනස් වෙනවා මිසක් අහංකාර කමක් නැහැ. මම ඉස්සර හිටපු ධනංජිමයි. අද වෙනතුරු ඔහොම චෝදනවාක් කවුරුත් මට කරලත් නැහැනේ...

නමුත් දැන් ධනංජි රංගනයට පාර පෙන්නපු නිරූපණ ක්ෂේත්‍රයත් අමතක කරලානේ?

ටෙලි නාට්‍ය වලට සම්බන්ධ වීමත් එක්ක ඉස්සර තරම් නිරූපණ කටයුතු වලට යොමු වීමට කාලයක් නැති වුණත් ලැබෙන කෙටි විවේකි කාලයෙන් තෝරා බේරා ගත් නිරූපණ කටයුතු කීපයක නියැළෙනවා. නැතුව අමතක කරලා එහෙම නෙවෙයි.

දැන් එක ටාර්ගට් එකක් හරිනේ මොකද්ද ඔබේ ඊළග ටාර්ගට් එක?

මේ ක්ෂේත්‍රයේම ඉහළට යන්න. එත් ඉදිරිය කොහොම වෙයිද කියලා දැන්ම තීරණය කරන්න අමාරුයි.

ධනංජිටත් කවුරු ගැන හරි ආදරයක් ඇති වුණොත් කෞෂි වගේ ඔහුගේ පස්සෙන් යයිද?

අනේ නැහැ මම එහෙම පස්සෙන් යන්නෙත් නැහැ. එහෙම ආදරයක් තාම ලැබිලත් නැහැ.

ඇයි ආදර පලහිලව්වලට පැටළිලා ජනප්‍රියත්වය අඩු වෙයි කියල බයද?

මගේ වයසත් එක්ක දැන්ම ආදරයක් ඕනේ කියලා මට හිතෙන්නේ නැහැනේ.

ඔහ් ඒ කියන්නේ පාසල් කාලේ තිබුණු සබඳතාවට ඔය දැන් කියන වයස බලපෑවේ නැද්ද?

ඒ කාලේ එහෙම සම්බන්ධයක් තිබුණා තමයි ඉතින්. නමුත් පාසලෙන් අවුට් වෙද්දි තමයි මට හිතුණේ ටික කාලයක් ගිහින් දෙමාපියන්ගේ කැමැත්තත් ඇතුව සුදුසු කෙනෙක් එක්ක දීග යෑම හොඳයි කියලා.

ඒ කියන්නේ දෙමාපියන්ගේ කැමැත්තෙන් පිට දීගයක් ගැන හිතන්නෑ කියලද?

කොහොමත් දෙමාපියන්ගේ කැමැත්තන් පිට විවාහයකට මගේ කැමැත්තක් නැහැ.

ගෙදරින් හොයලා දෙන ඕනැම මනමාලයකුට ධනංජි කැමැති වෙනවාද?

දෙමව්පියෝ දරුවන්ට කවදාවත් වැරැද්දක් කරන්නේ නැහැ නේ. හොඳ කෙනෙක් යෝජනා කළොත් එයාලා එක්ක කතා බහ කරලා එකඟතාවයකට එනව.

0 comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New post

Gossip Lanka Net Photo Gallery